۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

شرکت محافظتی رضا گلزار و الناز شاکردوست

مدرسه حفاظت از شخصیت ها در ایران به پرورش بادیگاردهای ایرانی می پردازد که از 215 مرد آهنین و سنگین وزن تشکیل شده است. در ادامه جزئیات حفاظت بادیگاردها از الناز شاکردوست و محمدرضا گلزار را می خوانید.

ادامه مطلب...
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۸:۰۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منصور منصوری

گفتگو با نیما شاهرخ شاهی مرد سفر های خارجی

Image result for ‫نیما شاهرخ شاهی‬‎ 

جوانی با هیجان گره خورده است. به همین خاطر در همه جای دنیا از جمله کشورمان برنامه ریزان و مسئولان به دنبال ایجاد امکاناتی برای نسل جوان هستند تا بتوانند به نحوی شایسته اوقات فراغت خود را بگذرانند و به تفریح بپردازند. سراغ یکی از جوان های پرشور سینما رفتیم؛ نیما شاهرخ شاهی که بیشتر وقت خود را علاوه بر کارش، به تفریح می پردازد.


ادامه مطلب...
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منصور منصوری

بیوگرافی و عکس های کیم کارداشیان

Image result for ‫کیم کارداشیان‬‎


کیم کارداشیان متولد 21 اکتبر 1980 در آمریکا، مدل، بازیگر و مدل ساز، عضو انجمن مد و فروشنده لباس می باشد.کیم کارداشیان از پدری ارمنی و مادری دورگه ی هلندی،اسکاتلندی متولد شد. و اون دختر وکیل رابرت کارداشیان و کریس جنر می‌باشد. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۳ در گذشت. مادر او در تاریخ ۱۹۸۹ از رابرت طلاق گرفت و در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرد.


ادامه مطلب...
۰۵ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منصور منصوری

با آزاده صمدی آشنا شوید!

آزاده صمدی (زاده 17 دی 1357 در لاهیجان ) بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید. 

منبع : ویکی پدیا

Image result for ‫بیوگرافی آزاده صمدی ویکی‬‎


ادامه مطلب...
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منصور منصوری

آثار عاشورایی در عراق

 

ادامه مطلب...
۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۳:۴۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منصور منصوری