پایان سریال آوای باران ، آخر سریال آوای باران

آخر و پایان سریال آوای باران که از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد به گفته تهیه کننده این سریال، فیلمنامه با تغییر مواجه شده و با سلیقه مخاطبان پایانی جذاب در پیش دارد.





در حالیکه سریال آوای باران به قسمت های پایانی اش نزدیک می شود گمانه زنی ها در خصوص قسمت های پایانی به اوج خود رسیده است.

سیدمحمد هاشمی اصل تهیه کننده سریال آوای باران بدون اشاره به محتوای متن اصلی و تغییرات جدید ایجاد شده درقسمت های پایانی سریال «آوای باران» اظهار کرد: مراحل ضبط این سریال تلویزیونی هنوز به اتمام نرسیده است.

 

بازیگر نقش باران در سریال آوای باران ، آخر سریال آوای باران ، آوای باران



وی گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده همچنان ادامه دارد و همزمان با فشردگی زیاد کار، سریال را به پخش می رسانیم.

وی با تاکید بر ضبط همزمان این سریال تلویزیونی با پخش آن از صدا وسیما اظهار داشت: تغییر در پایان بندی این سریال در راستای مطلوب به پایان رسیدن آن در راستای سلایق مخاطبان صورت گرفته است.

تهیه کننده سریال آوای باران گفت: این سریال تلویزیونی 40 قسمت دارد و بالطبع پخش آن تا دهه نخست بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به تمایل خود رای ساخت قسمت دوم این سریال خاطرنشان کرد: اعتقادی به ساخت قسمت های دوم و سوم سریال ها ندارم و این کار را سبب افت ارزش آثار می پندارم.

ثریا قاسمی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، سپیده خداوردی، امیر دژاکام، مهران رنجبر، سیاوش خیرابی، آزاده زارعی از جمله بازیگران سریال آوای باران می باشند.

پایان سریال آوای باران تغییر کرد/ آخر سریال آوای باران جذاب می شود 3.9/5 18
منبع : ایرنا /م