مهران مدیری ، احسان علیخانی

مهران مدیری کارگردان و بازیگر طنز و با سابقه تلویزیون که اخیرا فیلم شوخی کردم را در بخش نمایش خانگی دارد و در برنامه سال تحویل احسان علیخانی نیز حضور داشت.


مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶‏ در تهران است. از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها کارگردان و بازیگر بوده می توان این ها را نام برد: ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد ۲ هزار چهره، قهوه تلخ، ویلای من و شوخی کردم است.

در ادامه عکس فرهاد مدیری پسر مهران مدیری را میبینید که شباهت بسیاری به پدرش دارد.

 

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری ، احسان علیخانی ، ‌ پسر مهران مدیری

 

پسر و دختر مهران مدیری ، ‌ پسر مهران مدیری ، شباهت پسر مهران مدیری به پدرش

 فرهاد و شهرزاد فرزندان مهران مدیری


شوخی کردم نام مجموعه نمایشی ویدئویی در حال پخش به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری است. این مجموعه با ژانر طنز اجتماعی بوده و به صورت شبکه نمایش خانگی تولید می شود. مجموعه شوخی کردم از لحاظ موضوع، دارای قسمت های مستقل بوده و در هر قسمت بر اساس یک سوژه نمایش های کمدی پخش می گردد.

مهران مدیری و بازیگران سریال شوخی کردم ، شباهت پسر مهران مدیری به پدرش ، فرهاد مدیری


مهران مدیری به عنوان ستاره پس از سال ها با برنامه ی لحظه تحویل سال سه ستاره با اجرای احسان علیخانی در تلویزیون حضور یافت.

مهران مدیری و احسان علیخانی در برنامه سال تحویل ، فرهاد مدیری ، بازگشت مدیری به تلویزیون

 

مدیری در این برنامه اعلام کرد در سال ۹۳ به تلویزیون بر می گردم واین بازگشت سه دلیل دارد اول آنکه من فرزند تلویزیون هستم عمده ی زندگی من در تلویزیون گذشته است و نمی شود از تلویزیون رفت و برنگشت دوم دلیل من برای بازگشتم به تلویزیون این است که تلویزیون یک مخاطب هفتاد میلیونی دارد و در این سال ها که در شبکه نمایش خانگی کار می کردم برای از دست دادن این مخاطب آزرده خاطر بودم.

مهران مدیری در سریال شوخی کردم ، بازگشت مدیری به تلویزیون ، بازیگر

مهران مدیری ، شبهات مهران مدیری و پسرش

پسر مهران مدیری با شباهتی باورنکردنی به پدرش + تصاویر 4.5/5 162
منبع : اخنصاصی نمناک - / ک