رضا توکلی بازیگر «مردان آنجلس» از فرج‌الله سلحشور، آرزو و وصیت او گفت.

رضا توکلی بازیگر مجموعه تلویزیونی «مردان آنجلس» در خصوص درگذشت فرج‌الله سلحشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: من این ضایعه بزرگ را به جامعه هنری تسلیت می‌گویم. وی در روزهای پایانی دوران بیماری رنج فراوانی را تحمل کرد.

توکلی تصریح کرد: آرزوی فرج‌الله سلحشور ساخت مجموعه حضرت موسی (ع) بود. امیدوارم دوستان دیگری که ساخت این مجموعه را برعهده می‌گیرند، به نحوی عمل کنند که رضایت خدا و خلق خدا را در پی داشته باشد؛ زیرا ساخت این مجموعه جزو وصیت‌های سلحشور بود.

وی بیان کرد: من تا زمانی که به کارگردان علاقه نداشته باشم، با او همکاری نمی‌کنم. سلحشور کارگردانی بود که من با علاقه تمام شاگردی او را کردم.

بازیگر نقش «آنتونیوس چوپان» در «مردان آنجلس» عنوان کرد: شخصیت آنتونیوس توسط آقای سلحشور خلق شد. در واقع این شخصیت ذهنیت او بود. وی آثار برجسته‌ای را در کارنامه کاری خود به جای گذاشت که می‌توانند باقیات صالحات او محسوب شود.

وی در پایان گفت: من بر حسب وظیفه در دوران بیماری او هم در بیمارستان و هم در منزل به عیادتش رفتم، اما امروز با شنیدن این خبر شوکه شدم و در نهایت می‌توانم از خدای بزرگ برای او طلب آمرزش کرده و دعا کنم که در جایگاه خوبی آرام بگیرد.