رضا بهرام از خواننده های محبوب و صاحب سبک ایرانی است که با اهنگ های زیبا و دلنشین اخیر خود توانسته محبوبیت زیادی را در بین طرفداران خود به دست بیاورد. در این مقاله از سایت بیوگرافی ها میخواهیم زندگینامه این هنرمند را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

رضا بهرام در استان یزد و در بیستم دی ماه سال ۱۳۷۰ به دنیا آمده اند. ایشان تحصیلات خود را در لیسانس مدیریت مالی و در دانشگاه علم و فرهنگ یزد به اتمام رسانده اند. ایشان علاوه بر موسیقی علاقه فراوانی نیز به فوتبال و ورزش دارند.

نام اصلی رضا بهرام

با اینکه این خواننده با نام هنری رضا بهرام به شهرت رسیده است، اما نام اصلی ایشان رضا هلاورجانی است. جالب است بدانید که او در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده است.

او فرزند دوم خانواده است یعنی خواهر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. 

 

پدر حامی موسیقی

زمانی که پدر رضا بهرام در قید حیات بودند، در جهت پیشرفت کار موسیقی پسرش از ایشان حمایت می کردند اما زمانی که رضا ۱۴ ساله بود، پدرش دارفانی را وداع گفتند و رضا به دلیل اوضاع بد روحی مدتی از موسیقی دور ماندند. به همین دلیل رشته فوتبال را که علاقه بسیاری در آن داشتند، دنبال نمودند و به دلیل استعداد بالایی که در آن داشتند توانستند به تیم ملی فولاد یزد و فولاد خوزستان راه یابند اما به دلیل مصدومیت های شدیدی که در این ورزش دیدند و عمل های جراحی زیادی که بر روی بدنشان انجام شد، این ورزش را کنار گذاشتند.

 

آغاز دوباره موسیقی

جالب است بدانید که رضا بهرام جزو خواننده هایی است که در سن نوجوانی توانست موسیقی را به صورت حرفه‌ای دنبال کند و در این کار نیز به موفقیت برسد. ایشان از سال ۱۳۸۸ عرصه موسیقی را به صورت حرفه ای دنبال کردند و در سن ۱۹ سالگی زمانی که همزمان مشغول تحصیل در دانشگاه بود، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و آهنگ های عاشقانه زیادی را ضبط نمودند.

 

پخش سراسری اولین آهنگ رسمی

ایشان با زحمت و تلاش فراوان توانستند در سال ۱۳۹۳ اولین آهنگ رسمی خود را پخش کنند اما با استقبال آنچنانی روبرو نشد، این روند همچنان ادامه داشت تا اینکه در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ با فیت دادن همراه با مسیح و آرش در آهنگ گلی توانست محبوبیت خود را به دست بیاورد.

اما محبوبیت اصلی ایشان در سال ۱۳۹۷ اتفاق افتاد، رضا بهرام در بیست و نهم تیرماه سال ۱۳۹۷ آهنگی را به نام عشق بگو با تنظیم کنندگی مسعود جهانی منتشر کردند که مرغوبیت سراسری ایشان را به دنبال داشت. سپس با انتشار آهنگ آرامش بخشگل عشق در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ بر تعداد طرفداران خود افزود.

 

حضور در تلویزیون

رضا بهرام پس از اولین محبوبیت خود توانست آهنگ تیتراژ سریال ممنوعه را اجرا کندو پس از آن موفق به حضور در برنامه فرمول یک علی ضیا شد که این خود سبب محبوبیت بیشتر ایشان گردید. همچنین در سال ۱۳۹۸ در ویژه برنامه عصر جدید نیز چند آهنگ به صورت زنده اجرا کردند.

 

اولین کنسرت رضا بهرام

بالاخره پس از سالها تلاش و کوشش توانستند اولین کنسرت خود را در ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۸ در تالار پرشین جزیره کیش اجرا کنند که با طرفداری و حمایت مردم زیادی رو به رو شد

 

منبع : biographyha