شامگاه پنجشنبه 21 اردیبهشت 96 برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری برنامه را با موضوع بهداشت و سلامت آغاز کرد.رویا تیموریان

رویا تیموریان

رویا تیموریان بازیگر خوب کشورمان مهمان برنامه دورهمی بود. رویا تیموریان بعد از سلام و احوال پرسی از مهران مدیری و برنامه دورهمی تقدیر و تشکر کرد.

مهران مدیری اولین سوالش اینگونه مطرح کرد ، در بچگی شیطون بودید و الان خیلی آروم شده اید؟ رویا تیموریان گفت :بله در بچگی خیلی شیطون بودم و کارهایی را انجام میدادم که خودم دوست داشتم ولی خوششایند بزرگترها نبود ولی در دوران نوجوانی به سراغ ورزش رفتم و در زمان پیش از دانشگاه عضو تیم والیبال بودم .

ماجرای علاقه مندی رویا تیموریان به تئاتر و سینما

مهران مدیری پرسید داستان علاقه شما به سینما از کجا شروع شد ؟ بازیگر دیوار به دیوار گفت :شوهر خواهر من آقای طباطبایی در رادیو کار می کردند، من در دوران نامزدی ایشان با خواهرم همراه آنها به تئاتر و سینما میرفتم و علاقه من تئاتر و سینما از همین جا شکل گرفت.

مجری برنامه دورهمی درباره فیلم مورد علاقه خانم تیموریان پرسید که خانم بازیگر گفت:مادرم عاشق فیلم برباد رفته بود ، من هم علاقه زیادی به این فیلم دارم.. من ابتدا در دانشگاه هنر رشته عروسکی خواندم ولی بعد تغییر رشته دادم و کارگردانی خواندم.

مهران مدیری پرسید شما با چه کسانی هم دوره بودید؟ خانم تیموریان گفت:من در دوره خوبی وارد این حرفه شدم و با خانم مهرانه مهینن ترابی و گوهر خیراندیش هم دوره بودم.

رویا تیموریان در دورهمی

همچنین بخوانید : آشنایی با بیوگرافی رضا بهرام

رویا تیموریان در برنامه دورهمی

مهران مدیری ادامه داد اولین کار تصویری شما مربوط به چه سالی است؟ خانم تیموریان گفت :سریال رعنا اولین کار تصویری من در سال 69 و 70 بود و درباره سنش گفت من متولد 27 اسفند 37 هستم.

مجری برنامه دورهمی از خانم بازیگر خواست درباره دخترهایش بگوید که ادامه داد:آنها خیلی دوست ندارند درباره شان حرف بزنم ، دختر بزرگم کارگردانی خوانده است و دختر کوچکم طراحی لباس خوانده است.

آرزوی رویا تیموریان در خندوانه

مهران مدیری پرسید چه آرزوی سینمایی یا نمایشی داشتید؟ خانم تیموریان گفت:من همیشه آرزو داشتم یک سالن تئاتر داشتم و در آن تدریس میکردم که مجری برنامه در تکمیل این حرف ها گفت :من هم همیشه آرزو داشتم و دارم که یک دانشگاه هنر تاسیس کنم و در آن جنبه های مختلف هنر را تدریس کنم و شما هم باید قول بدهید که در دانشگاه من تدریس کنید که رویا تیموریان با کمال میل پذیرفت.

 

عاشق شدن رویا تیموریان در دوران کودکی و ازدواج با مسعود رایگان

در این بخش از گفتگو طبق سوال همیشگی مهران مدیری پرسید عاشق شده اید؟ بازیگر شمس العماره گفت:بله من عاشق حرفه ، زندگی ؛ فرزندانم و مردمم هستم که مجری برنامه دورهمی با خنده گفت عاشق شده اید؟؟؟ خانم تیموریان گفت :بله ، در دوران کودکی همسایه ای داشتیم که خیلی با آنها رفت و آمد داشتیم و منن چیزهای خیلی کمی از آنها به خاطر دارم و تنها تصویری که از آن زمان در ذهنم وجود دارد تصویر یک مرد است که من حس خوبی به او داشتم و گویا پدرم را در آن مرد میدیدم که مهران مدیری با خنده گفت :آن تصویر شبیه مسعود رایگان نبود؟ خانم بازیگر با خنده گفت امروز تبدیل به مسعود رایگان شده است و ادامه داد من سالها با دخترانم تنها زندگی میکردم و زمانی که برای اجرای تئاتر به سوئد رفته بودیم یک شب مسعود رایگان برای تماشای اجرای ما به سالن نمایش آمد و ما بعد از 22 سال دوباره همدیگر را دیدیم ( من و آقای مسعود رایگان با هم در یک دانشگاه درس خواندیم) و بعد از سفر به ایران ماجرای آشنایی بیشتر ما و ازدواج شکل گرفت.

در این قسمت از گفتگو صحبت هایی درباره دست پخت خوب او و پختن لوبیا پلو با مهارت بسیار زیاد شد و این بازیگر درباره پختن غذا با عشق و دقت گفت و درباره اینکه کدام کارش را بیشتر دوست دارد گفت :زندان زنان یک کار فوق العاده برای من بودو بعد از آن رعنا و شب دهم را دوست داشتم.

مهران مدیری از خانم تیموریان پرسید تا بحال پیشنهاد دوبله داشتید ؟ رویا تیموریان گفت :بله اما روحیه من با کار رادیویی ساززگار نیست و در پاسخ به سوال مهران مدیری که پرسید چند کتاب معرفی کنید گفت:کتاب دا از خانم حسینی و کتاب پایی که جا ماند از جمله کتاب هایی هستند که تاثیرات زیادی روی من گذاشتند.

بزرگ ترین ترس زندگی رویا تیموریان در دورهمی فاش شد

مجری برنامه دورهمی پرسید بزرگ ترین ترس زندگی تان چیست؟ رویا تیموریان گفت :من از ارتفاع و خزندگان بسیار میترسم و خاطره ای از اینکه در یک نمایش مجبور شد روی ارتفاع 9 متری بایستد گفت و ادامه داد این خاطره هنوز هم برایم وحشتناک است.

رویا تیموریان در پاسخ به سوال همیشگی برنامه دورهمی که خودتان راشبیه چه چیزی میدانید گفت :من خودم را گاهی شبیه درخت میبینم و گاهی شبیه یک اسب.

در پایان برنامه رویا تیموریان بازیگر دیوار به دیوار یک تیله از مجموعه تیله های دوران کودکی و شالی که متعلق به مادرش بود را به موزه دورهمی هدیه داد.

 

منبع : donyaijzab.parsiblog